SAT MONTENEGRO

SatMontenegro Pretrazivac

Прилагођена претрага

Rezultati Pretrage

BULSAT 060400 04 2D5D4C1442E561A99983E7571363E69C

EX YU TV PROGRAM


    RTL započeo pregovore o kupnji srbijanske TV Avala

    Share

    Admin
    Admin

    Broj postova : 1202
    Registration date : 12.03.2007

    RTL započeo pregovore o kupnji srbijanske TV Avala

    Postaj by Admin on sri lis 08 2008, 04:42

    Kako javlja srbijanski dnevni list
    "Press", a prenosi naš Večernji List, nakon nekoliko godina pokušaja i
    bezuspješnih lobiranja, najveća medijska grupacija u Europi, RTL Grupa
    napokon bi trebala ući na srbijansko tv tržište.




    Naime, RTL Grupa je trenutno u pregovorima o kupnji manjinskog
    udjela u komercijalnoj televiziji Avala čiji su sadašnji vlasnici
    biznismen Danko Đunić i medijski magnat Željko Mitrović, ujedno i
    vlasnik medijskog imperija "TV Pink". Za vlasništvo u televiziji Avala,
    Nijemci nude pozamašnih 45 milijuna Eura, no prema srbijanskom zakonu,
    maksimalni udio stranog kapitala u medijima može iznositi najviše 49
    posto.
     
    - Mitrović je dogovorio da njemačka grupacija postane
    manjinski vlasnik TV Avale, jer su takvi propisi. Ostalo je dogovoriti
    u kojem postotku će RTL ući u Avalu, kao i cijenu po kojoj će biti
    prodate dionice, kaže izvor "Pressa".



    RTL Grupa prisutna je i u Hrvatskoj sa svojim kanalom RTL Televizija

    RTL je sa svojom željom za ulazak na tržište Srbije upoznao i
    predsjednika Tadića, a čini se da sadašnja, nova vlast, za razliku od
    prošle nema ništa protiv ulaska RTL-a u Srbiju. U pregovore je navodno
    uključen i ministar gospodarstva Mlađan Dinkić, koji je u o ulasku
    RTL-a u Srbiju razgovarao sa njemačkom kancelarkom Angelom Merkel.


    Podsjetimo, RTL Grupa je bila jedna od nekoliko velikih stranih
    medijskih grupacija koje su se natjecale za ukupno 5 komercijalnih
    koncesija u Srbiji. Koncesije su dodjeljene sljedećim televizijama: TV
    Avala (zasjeo na frekvencije trećeg kanala RTS-a), TV B92, TV Pink,
    Happy TV / Košava i FOX Televizija Ruperta Murdocha.


      Sada je: ned pro 04 2016, 06:48.