SAT MONTENEGRO

SatMontenegro Pretrazivac

Прилагођена претрага

Rezultati Pretrage

BULSAT 060400 04 2D5D4C1442E561A99983E7571363E69C

EX YU TV PROGRAM


    Rupert Murdoch odstupio s čelne pozicije u BSkyB

    Share

    Admin
    Admin

    Broj postova : 1202
    Registration date : 12.03.2007

    Rupert Murdoch odstupio s čelne pozicije u BSkyB

    Postaj by Admin on pon pro 10 2007, 03:11

    Sve za tvrtku
    Rupert Murdoch odstupio s čelne pozicije u BSkyB
    Autor teksta: SateliTV Redakcija, jučer u 17:45

    Kako javlja Večernji List, medijski magnat Rupert Murdoch odstupio je s pozicije čelnog čovjeka britanskog SKY-ja.

    Učinio
    je to kako bi ubrzao širenje svoje korporacije (News Corporation) te
    otvaranje novih televizija i tvrtki na području Europe i Azije. Na
    mjestu direktora SKY-ja Murdocha će zamijeniti njegov sin James Murdoch
    koji je dosad obnašao funkciju financijskog direktora. Njemu će
    pripasti zahtjevna zadaća ekspanzije na nova tržišta.

    Murdochov zamjenik Nicholas Ferguson tvrdi da je Rupert odstupio kako
    bi osigurao i učvrstio vodeću poziciju SKY-ja u svijetu. Korporacija
    SKY vodeća je na satelitskom tržištu, a njihovi paketi dostupni su u
    nekoliko velikih zemalja svijeta uključujući Veliku Britaniju, Italiju
    i Australiju. Murdochov News Corporation dobio je koncesiju za
    nacionalnu televiziju u Srbiji i Crnoj Gori. Emitiranje u Srbiji (FOX
    TV Srbija) počelo je prije otprilike godinu dana dok se početak
    crnogorskog FOX TV-a očekuje tijekom iduće godine.

    U
    kabelskim sustavima, za tržište zemalja bivše Jugoslavije, već
    emitiraju kanali FOX Life i FOX Crime (sa hrvatskim titlovima). S
    obzirom da se uskoro u Hrvatskoj očekuje raspisivanje natječaja za
    dvije nove nacionalne televizije u digitalnoj mreži, vrlo je vjerojatno
    da će Murdoch još jednom pokušati ući na naše tržište. Murdoch je na
    tržište zemalja bivše Jugoslavije pokušao ući još 2003 godine kada se u
    Hrvatskoj raspisivao natječaj za dodjelu koncesije na programskoj
    poziciji sada već bivšeg HRT-ovog kanala HRT 3, a na kojem je pobijedio
    RTL. Murdoch je građanima ponudio kanal CTV, a partneri za koncesiju uz
    News Corporation su bili T-com i TDR (svaki sa 33.3% udjela).

      Sada je: sub pro 10 2016, 21:27.