SAT MONTENEGRO

SatMontenegro Pretrazivac

Прилагођена претрага

Rezultati Pretrage

BULSAT 060400 04 2D5D4C1442E561A99983E7571363E69C

EX YU TV PROGRAM


    Murdoch prodaje svoj FOX TV iz Srbije?

    Share

    Admin
    Admin

    Broj postova : 1202
    Registration date : 12.03.2007

    Murdoch prodaje svoj FOX TV iz Srbije?

    Postaj by Admin on pon srp 21 2008, 02:36

    Prema pisanju srbijanskih medija,
    vlasnik kompanije "FOX" odlučio je povući svoj kapital iz istočne
    Europe, što znači gašenje kanala FOX TV na teritoriju Srbije, saznaje
    Kurir.


    Rupert
    Murdoch, američki medijski magnat, kako prenose strane agencije,
    odlučio je povući se iz istočne Europe, tako da bi uskoro trebao
    prodati svojih 49% vlasničkog udjela u kanalu FOX TV Srbija.


    Agencija Reuters prenijela je informaciju da je News Corporation,
    vlasnik TV FOX zbog velikog broja zainteresiranih kupaca angažirao
    američku kompaniju Lehman Brothers, koja bi trebala izvršiti procjenu
    kapitala i strateške mogućnosti za tri Murdochove istočnoeuropske
    televizije. Ovu informaciju odbili su komentirati i Murdoch i Lehman
    Brothers.

    Dobro obaviješten izvor Kurira kaže da je vlasnik
    "News Corporationa" donio odluku da se povuče iz Europe i da već
    postoje ozbiljni kupci. "CME je već pokazao da je zainteresiran za
    kupnju njihovog udjela u svim televizijama, odnosno TV FOX u Srbiji,
    LNT i TV5 u Letoniji i BTV u Bugarskoj. Republička radiodifuzna
    agencija već je upoznata sa događanjima oko TV FOX i to će biti tema na
    narednoj sjednici" - kaže izvor Kurira.

    Tehnički, postoje
    dvije mogućnosti za rasplet situacije kod TV FOX; prva je da Murdoch
    proda 49% svojih dionica grupacije CME i da većinsko vlasništvo ostane
    u rukama domaćih lica, a druga je vraćanje nacionalne frekvencije RRA,
    koja bi potom raspisala novi natječaj. Druga solucija bi bila znatno
    nepovoljnija za zaposlenike u FOX TV pošto bi novi vlasnik ipak značio
    i očuvanje znatnog broja radnih mjesta.


    S druge strane, nadležni u TV FOX objasnili su da ne mogu komentirati
    neslužbene izvore pojedinih agencija, dok Republičkoj radiodifuznoj
    agenciji još nije stigao nikakav zahtjev za promjenu vlasničke
    strukture. "Što se tiče tumačenja zakona u smislu eventualne promjene
    vlasničke strukture bilo kog emitera, odluke o tome donose isključivo
    članovi Savjeta u skladu sa Zakonom o radio-difuziji" - izjavila je
    Jelena Kolo, načelnik službe za odnose s medijima u RRA.


    CME odnosno CETV-NET je regionalni igrač koji ima predstavništva u
    Nizozemskoj i Londonu, kao i u svim zemljama u kojima je prisutan. CME
    TV je jedna od vodećih regionalnih tv grupacija, a posjeduje veći broj
    kanala koje su vodeće privatne stanice u pojedinim zemljama u regiji
    kao što je PRO TV u Rumunjskoj, TV Nova i Galaxie Sport u Češkoj, POP
    TV i Kanal A u Sloveniji, Markiza TV u Slovačkoj, kanal 1+1 u Ukraiji i
    Nova TV u Hrvatskoj, za koju je prije dvije godine bio zainteresiran i
    Željko Mitrović, vlasnik Pinka.

    Nakon iznenadnog povlačenja
    News Corporationa odnosno FOX TV-a iz Crne Gore, a sada i ovih vijesti
    (ako su točne), teško da možemo očekivati da će se News Corporation u
    Hrvatskoj natjecati za dodjelu koncesije u digitalnoj (DVB-T)
    zemaljskoj mreži.

      Sada je: pon pro 05 2016, 21:35.